Minivacanța Sf. Maria 2023 aduce schimbări semnificative în preferințele de călătorie ale românilor, iar voucherele de vacanță devin un subiect esențial în acest context.
Pentru cei care aleg să-și petreacă minivacanța în țară, datele arată că prețul unui sejur mediu pentru două persoane este de 892 de lei. În plus, se observă că majoritatea rezervărilor (33,81%) s-au efectuat în marile orașe ale țării, cum ar fi București, Brașov, Sibiu și Oradea.
Anunț important pentru angajatele din România
Într-o notă surprinzătoare, litoralul românesc nu mai ocupă poziția principală în preferințele turiștilor în această minivacanță. De fapt, doar 18,86% dintre rezervări sunt pentru această destinație, cu stațiunile Costinești, Mamaia, Eforie Nord și Neptun rămase în topul opțiunilor.
Experții din industria turismului au remarcat că acesta este un an atipic, în care litoralul românesc nu se află în topul opțiunilor de călătorie pentru această minivacanță.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
Ce trebuie să știe românii despre utilizarea voucherelor de vacanță
O altă latură importantă a acestei minivacanțe este utilizarea voucherelor de vacanță. Călătorii au încă posibilitatea de a găsi opțiuni de cazare la pensiuni și hoteluri din țară care acceptă aceste vouchere. Conform unui site de turism, prețul mediu pentru un sejur de două nopți pentru două persoane este de 892 de lei, iar pentru o familie cu doi copii ajunge la 1.044 lei.
Este de remarcat că prețurile de pe litoralul românesc sunt în general mai mari decât cele din zonele montane.
De exemplu, un sejur mediu pentru Sf. Maria pe litoral ajunge la 1.276 lei pentru două persoane și 1.541 lei pentru o familie. În schimb, la munte, costul mediu pentru un sejur este de 873 lei pentru două persoane și 1.162 lei pentru o familie.„Weekendul prelungit de Sf. Maria este ultima minivacanţă din acest sezon estival, o ocazie excelentă pentru turiştii care vor să se bucure de câteva zile de relaxare, dar şi o oportunitate pentru jucătorii din industrie pentru a le oferi clienţilor experienţele dorite şi pentru a se promova cât mai bine pentru următoarele