Celebrul cuplu Gabriela Cristea și Tavi Clonda a adus în prim-plan o discuție aprinsă despre mașinile electrice, dezvăluind experiențe neașteptate și provocări legate de aceste vehicule ecologice.
Într-o postare recentă, Gabriela Cristea a relatat o experiență tensionată într-un complex comercial, unde au petrecut aproape un sfert de oră încercând să folosească o stație de încărcare pentru mașina lor electrică. Apreciind eforturile, au remarcat că procesul de descărcare a aplicației corespunzătoare a fost anevoios.
Gabriela Cristea a trecut prin momente tensionante
Cu toate acestea, problema nu pare să fie mașina în sine, ci sistemul de administrare și încărcare a acesteia. Gabriela Cristea a subliniat că stațiile de încărcare sunt echipate cu diverse aplicații, fiecare având un mod diferit de accesare. Acest lucru a condus la un proces de documentare extins, cu descărcarea a patru aplicații pentru încărcarea mașinii în București și încă una pentru Brașov.
„Și din ciclu, cu peripeții cu mașina electrică, vreau să vă spun că stăm de vreo 15 minute, aici în parcarea unui complex comercial, pe banii noștri, că na, am băgat bonulețul și ne chinuim să descărcăm aplicația electrică. Mai mult decât atât, vreau să vă arăt mașina. Deci nu ne-am dat seama cum s-or fi gândit ei să pună asta aici deasupra. Prima dată am ridicat și ne-am lovit aici în geam, de porcăria asta și a trebuit să o facem noi.”, a spus Gabriela Cristea.
Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro
Ce a declarat vedeta despre acest subiect
De asemenea, Gabriela Cristea a detaliat modul de utilizare eficientă a mașinii lor hibride, care funcționează atât pe bază de benzină, cât și electricitate. Pentru călătoriile lungi, preferă varianta hibridă, în timp ce în oraș optează pentru electric, datorită costurilor reduse.
Totuși, au observat că încărcarea de la stațiile din oraș nu aduce economii semnificative, sugerând că o stație de încărcare la domiciliu face diferența.Se pare că consumul mixt al mașinii lor hibride-electrice se situează la aproximativ 2%, subliniind astfel avantajele utilizării acestui tip de vehicul în mediul urban
„Problema nu este mașina, ci problema este sistemul de administrare cumva al mașinii, de încărcare al mașinii, pentru că există câteva stații de încărcare, numai că, mai toate, nu toate, au niște sisteme de accesare foarte, foarte dificile.