Ce spune Monica Tatoiu despre branduri și care sunt aspectele de care ține cont atunci când cumpără ceva. “Cei care caută brandurile, nu au propria identitate. Eu am încredere că știu să aleg.”
Diana Puiu07 iulie 2024Actualizat: 22 august 2024, 23:51
Monica Tatoiu a vorbit despre branduri și de ce anume ține cont atunci când achiziționează ceva.
Monica Tatoiu, cunoscuta femeia de afaceri, este îndrăgită pentru felul în care spune lucrurilor pe nume de fiecare dată și nu se ferește să dezvăluiască orice aspect din viața ei personală și profesională, atunci când este întrebată. Invitată în cadrul emisiunii Play It, difuzată pe canalul de YouTube WOWnews, Monica a vorbit despre branduri, mai ales că de fiecare dată este o prezență care nu trece neobservată atunci când vine vorba de articolele vestimentare.
Aceasta spune că cel care aleargă după hainele care dețin un nume nu are încredere că poate să aleagă singur și nu și-a dezvoltat încă propria identitate. „Asta cu brandurile e o dovadă că tu nu ai încredere că poți să alegi. Eu niciodată nu mă uit să văd ce scrie în spate, mai ales nu port genți de alea pe care scrie cine le-a făcut. Eu am încredere că știu să aleg.
Cei care caută brandurile, nu au propria identitate, nu și-au dezvoltat identitatea, asta trebuie să înțelegeți. Eu am 68 de ani. Și dacă aveți 40 și vă puneți ochelarii pe creier și cheile de la mașină pe masă, tot copii sunteți.”, a spus Monica Tatoiu.
Care sunt lucrurile de care Monica Tatoiu ține cont atunci când achiziționează ceva
Femeia de afaceri ține cont de câteva lucruri înainte să achiziționeze orice și nu ia în seamă publicitatea care o agresează.
Se uită de fiecare dată la calitatea materialului, la modul în care a fost făcut, cât de util este, valabil atât pentru articolele vestimentare, cât și pentru anumite obiecte din casă. „Eu, în momentul în care cumpăr un obiect de care am nevoie, la care publicitatea nu mă agresează, știu ce caut. Calitatea materialului, modul în care a fost făcut, cât de util este, cât de fiabil este, vorbesc de un frigider.
Nu că este la modă să cumpăr un frigider care are sus sau jos congelatorul. E ca un business. Ai un „to do list”. Obiective, strategie, valori și la final faci strategia. Așa trebuie să fie și în momentul în care achiziționezi. Dacă stai doar pe telefon și poze, vine natura peste tine. Că natura e ca muntele. Nu mă duc pe munte în pantofi cu toc, că acum e soare și peste 5 minute poate să vină zăpada.
Ce spune Monica Tatoiu despre branduri și care sunt aspectele de care ține cont atunci când cumpără ceva. “Cei care caută brandurile, nu au propria identitate. Eu am încredere că știu să aleg.”
Diana Puiu07 iulie 2024Actualizat: 22 august 2024, 23:51