Romancele, din ce in ce mai interesate de shopping-ul online! Uite pe ce dau banii!

Romancele, din ce in ce mai interesate de shopping-ul online! Uite pe ce dau banii!
Romancele, din ce in ce mai interesate de shopping-ul online! Uite pe ce dau banii!

Romancele fac shopping online de cel putin doua sau trei ori pe luna, arata un studiu pe tema cumparaturilor de produse pentru femei pe care acestea le fac pe Internet.

 

Studiul calitativ, realizat de Mediafax, a scos la iveala preferintele de achizitie in mediul online pentru femei cu varsta cuprinsa intre 20 si 39 de ani. Conform rezultatelor, acestea cumpara de pe Internet din ce in ce mai multe haine, cosmetice sau accesorii, facand din asta mai degraba o activitate de relaxare, decat o necesitate in adevaratul sens al cuvantului. In medie, femeile aloca 100 de RON pentru fiecare achizitie si prefera ca aceasta activitate sa fie facuta in a doua parte a zilei.
In general, spun participantele la studiu, cele mai importante criterii pentru care ajung pe anumite site-uri de cumparaturi sunt recomandarile prietenilor, preturile produselor, dar si experienta anterioara de achizitie de pe un anumit site. In plus, si retelele sociale au un impact destul de mare asupra fixarii parerilor despre shopping-ul online, Facebookul fiind adus in discutie tot mai des ca mediu de promovare al magazinelor online pentru femei.
In functie de comportamentul de achizitie, femeile care cumpara frecvent produse de pe Internet se impart in doua categorii. Consumatoarea indrazneata este cea care a incercat aproape tot si ii place sa testeze produse noi, iar consumatoarea conservatoare (clasica) este cea care consuma un produs dintr-o anumita gama bine cunoscuta care i-a castigat deja increderea si foarte rar face rabat de la aceasta practica de consum.

Studiul calitativ, realizat de Mediafax, a scos la iveala preferintele de achizitie in mediul online pentru femei cu varsta cuprinsa intre 20 si 39 de ani. Conform rezultatelor, acestea cumpara de pe Internet din ce in ce mai multe haine, cosmetice sau accesorii, facand din asta mai degraba o activitate de relaxare, decat o necesitate in adevaratul sens al cuvantului. In medie, femeile aloca 100 de RON pentru fiecare achizitie si prefera ca aceasta activitate sa fie facuta in a doua parte a zilei.



In general, spun participantele la studiu, cele mai importante criterii pentru care ajung pe anumite site-uri de cumparaturi sunt recomandarile prietenilor, preturile produselor, dar si experienta anterioara de achizitie de pe un anumit site. In plus, si retelele sociale au un impact destul de mare asupra fixarii parerilor despre shopping-ul online, Facebookul fiind adus in discutie tot mai des ca mediu de promovare al magazinelor online pentru femei.


In functie de comportamentul de achizitie, femeile care cumpara frecvent produse de pe Internet se impart in doua categorii. Consumatoarea indrazneata este cea care a incercat aproape tot si ii place sa testeze produse noi, iar consumatoarea conservatoare (clasica) este cea care consuma un produs dintr-o anumita gama bine cunoscuta care i-a castigat deja increderea si foarte rar face rabat de la aceasta practica de consum.

Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

 



Citește și:

Sindromul de șa turcească liberă (empty sella)

Ce demersuri a început să facă Adriana Bahmuțeanu pentru copiii ei minori. „Eu nu știu ce e la mijloc, este o combinație pe care nu am înțeles-o.”

Ce făcea Mihaela, partenera lui Silviu Prigoană, în timp ce el se stingea din viață

Băieții Adrianei Bahmuțeanu ar fi fost luați de Protecția Copilului, la o săptămână de la moartea lui Silviu Prigoană. Eduard și Maximus, scoși din casa tatălui lor în urmă cu câteva ore?

EXCLUSIV! Cum va arăta ediția aniversară UNTOLD 2025? Edy Chereji: „Va fi fără îndoială cea mai impresionantă de până acum”. Cât costă biletele?

Mesajul postat de Adriana Bahmuțeanu, cu doar o zi înainte de moartea lui Silviu Prigoană: „Dacă ceva îți face rău...”

Cine este și câți ani are Gizem Sevim, care joacă rolul Leyla, în serialul Inimă rebelă! Iată la ce schimbare uluitoare de look a recurs carismatica actriță după încheierea filmărilor

"Nu vorbește, nu știu dacă aude sau vede" Viața lui Răducu s-a schimbat radical, după ce a fost implicat într-un accident. Tânărul de 18 ani a fost lovit în plin de o mașină


Cookies