Romancele, din ce in ce mai interesate de shopping-ul online! Uite pe ce dau banii!

Romancele, din ce in ce mai interesate de shopping-ul online! Uite pe ce dau banii!

Romancele fac shopping online de cel putin doua sau trei ori pe luna, arata un studiu pe tema cumparaturilor de produse pentru femei pe care acestea le fac pe Internet.

 

Studiul calitativ, realizat de Mediafax, a scos la iveala preferintele de achizitie in mediul online pentru femei cu varsta cuprinsa intre 20 si 39 de ani. Conform rezultatelor, acestea cumpara de pe Internet din ce in ce mai multe haine, cosmetice sau accesorii, facand din asta mai degraba o activitate de relaxare, decat o necesitate in adevaratul sens al cuvantului. In medie, femeile aloca 100 de RON pentru fiecare achizitie si prefera ca aceasta activitate sa fie facuta in a doua parte a zilei.
In general, spun participantele la studiu, cele mai importante criterii pentru care ajung pe anumite site-uri de cumparaturi sunt recomandarile prietenilor, preturile produselor, dar si experienta anterioara de achizitie de pe un anumit site. In plus, si retelele sociale au un impact destul de mare asupra fixarii parerilor despre shopping-ul online, Facebookul fiind adus in discutie tot mai des ca mediu de promovare al magazinelor online pentru femei.
In functie de comportamentul de achizitie, femeile care cumpara frecvent produse de pe Internet se impart in doua categorii. Consumatoarea indrazneata este cea care a incercat aproape tot si ii place sa testeze produse noi, iar consumatoarea conservatoare (clasica) este cea care consuma un produs dintr-o anumita gama bine cunoscuta care i-a castigat deja increderea si foarte rar face rabat de la aceasta practica de consum.

Studiul calitativ, realizat de Mediafax, a scos la iveala preferintele de achizitie in mediul online pentru femei cu varsta cuprinsa intre 20 si 39 de ani. Conform rezultatelor, acestea cumpara de pe Internet din ce in ce mai multe haine, cosmetice sau accesorii, facand din asta mai degraba o activitate de relaxare, decat o necesitate in adevaratul sens al cuvantului. In medie, femeile aloca 100 de RON pentru fiecare achizitie si prefera ca aceasta activitate sa fie facuta in a doua parte a zilei.



In general, spun participantele la studiu, cele mai importante criterii pentru care ajung pe anumite site-uri de cumparaturi sunt recomandarile prietenilor, preturile produselor, dar si experienta anterioara de achizitie de pe un anumit site. In plus, si retelele sociale au un impact destul de mare asupra fixarii parerilor despre shopping-ul online, Facebookul fiind adus in discutie tot mai des ca mediu de promovare al magazinelor online pentru femei.

In functie de comportamentul de achizitie, femeile care cumpara frecvent produse de pe Internet se impart in doua categorii. Consumatoarea indrazneata este cea care a incercat aproape tot si ii place sa testeze produse noi, iar consumatoarea conservatoare (clasica) este cea care consuma un produs dintr-o anumita gama bine cunoscuta care i-a castigat deja increderea si foarte rar face rabat de la aceasta practica de consum.

Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro

 



Citește și:

Rețete dietetice cu ciuperci

Sâmbătă, de la ora 14:45, în ”ROventura”, La pas prin ”inima” Bucovinei, Câmpulung Moldovenesc

Imaginile au devenit virale! Maria Băsescu, în tinerețe! Aparițiile i-au lăsat pe toți fără cuvinte FOTO

Nicola nu mai vrea să stea în casă cu copiii ei! Nici nepoții nu i-a mai văzut de câteva luni, iar acum s-a aflat de ce

Comemorarea lui Anton Pann: Spectacolul „Povestea vorbei” la 170 de ani de la dispariția sa

Alina Sorescu, replică acidă pentru Alex Ciucu: „Fetele au plâns...”

Teo Trandafir, despre conflictul dintre Zanni și Jador! Ce dezvăluiri a făcut prezentatoarea de la „Follow us!” despre Zanni, după ce l-a acuzat pe Jador de abuz în relația cu Oana Ciocan

O mămică a 4 copii a dispărut misterios în urmă cu 6 luni. Poliția a făcut acum o descoperire macabră, iar familia nu înțelege ce s-a întâmplat