Kanal D, primul loc în topul audientelor, cu deznodamantul reality-ului fenomen “Survivor România”; stația a acumulat peste 30% cotă de piață pe targetul Comercial și Național
Spectacolul total al Marii Finale „Survivor România” a ținut cu sufletul la gură, aseară, o țară întreagă! Ediția care a dat câștigătorul reality-ului fenomen a plasat Kanal D pe primul loc, pe toate targeturile monitorizate, cu cifre de audientă uriașe. Kanal D a acumulat peste 30% cotă de piața pe targeturile Comercial și Național.
În intervalul difuzării show-ului, stația a înregistrat 9,8% Rating și 31,2% cotă de piață, pe targetul National, 6,0% Rating și 32,7% cotă de piață, pe targetul Comercial, și 7,7% Rating și 27,0% cotă de piață în ceea ce privește publicul urban.
1.723.000 de telespectatori au urmărit, în medie, aseară, în fiecare minut al difuzarii, spectacolul plin de tensiune și emotie de la Kanal D. 2.411.000 de telespectatori erau cu ochii pe “Survivor România” în minutul de aur, înregistrat la 22:35.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Zannidache a ieșit invingător aseară din ultima bătalie a celui de-al doilea sezon “Survivor România”, reality-ul prezentat de Daniel Pavel. A fost o ultimă încleștare, de proporții epice, în Republica Dominicană, plină de emoție și implicare și din partea publicului, fapt ce s-a reflectat și în audiențele uriașe înregistrate de Kanal D, conform datelor oferite de Kantar Media România.
Audiente: sursa Kantar Media Romania; data: 10.07.2021