Denise Rifai a rămas cu un gust amar după ce a întâmpinat o situație neprevăzută în timp ce se află într-un avion. Iată despre ce este vorba!
Denise Rifai se numără, fără doar și poate, printre cele mai îndrăgite și cunoscute prezentatoare TV de la noi din țară. Moderatoarea emisiunii „40 de întrebări”, difuzată la Kanal D, a mărturisit în mediul online că a trecut printr-o experiență deloc plăcută, în timpul unui zbor spre București.
Denise Rifai a trecut printr-o experiență neplăcută, în timpul unui zbor
De-a lungul carierei sale în televiziune, Denise Rifai a dat dovadă întotdeauna de profesionalism și perseverență. Recent, prezentatoarea TV le-a povestit admiratorilor de pe rețelele de socializare cum a decurs ultimul său zbor și cum a reușit să o scoată din sărite o situație total neașteptată. Astfel, vedeta a semnalat faptul că tot zborul nimeni nu a primit apă plată sau mâncare, existând doar 3 sticle de apă minerală, 3 pliculețe de ceai și un sandviș pentru toți cei 100 de pasageri.
„Se putea întâmplă orice aseară. Oameni cărora să li se facă rău. Părinți care să aibă nevoie de alimente pentru copii sau doar de... apă! Problema e că NU ai ce cumpăra. La propriu!!! Cursa de aseară nu avea la bord nicio sticlă de apă plata! Niciuna!!!! Doar vreo 2, 3 de apă minerală! 3 pliculețe de ceai: 2 de fructe și unul de mentă. Și un singur sandviș! Unul! Vorbim de o cursă care adusese pasageri și ne preluase pe noi, să ne aducă la București.
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
De ce compania aeriană nu dispunea de apă și mâncare
Denise Rifai a luat atitudine și a întrebat compania aeriană de ce nu exista apă și mâncare la bordul aeronavei. După ce a primit răspunsul, vedeta s-a enervat la culme deoarece compania a fost nevoită să mai aștepte câteva minute bune în plus, pentru a putea prelua câțiva pasageri care au pierdut cursa pentru București. Astfel, prezentatoarea TV și restul pasagerilor au stat pe tot parcursul zborului fără hrană și fără apă. Compania aeriană și-a cerut scuze și a precizat că alimentele sunt perisabile și nu vor să aibă pierderi, astfel firma de catering nu mai livrează mâncare.
„Ni s-a explicat că nu se doresc pierderi, mâncarea fiind perisabilă, fapt pentru care firma de catering nu mai livrează mâncare. Și iată, nici măcar apă. Povestea continuă desigur! Pe aeroportul unde eram, în toiul nopții, a trebuit să preluăm și un grup de 50 de pasageri care pierduseră zborul către București. Au urmat, deci, zeci de minute de așteptare la bordul aeronavei. Pe uscat. Și la propriu și la figurat! Am ajuns de dimineață la București cu un gust ciudat”, a adăugat Denise Rifai.