Atunci când vine vorba despre stil, mulți dintre noi nu reușim să realizăm întotdeauna ținute pe măsură. Însă știați care sunt secretele de stil, dezvăluite chiar de Adina Buzatu?
Aflați din rândurile următoare care sunt doar câteva dintre secretele de stil, dezvăluite chiar de cel mai cunoscut stilist de la noi din țară, Adina Buzatu, la emisiunea “Detectorul de minciuni”, prezentată de Oana Radu, pe canalul de YouTube, theXclusive, de la Kanal D.
Secrete de stil de la Adina Buzatu
Adina Buzatu este cel mai cunoscut stilist român, specializat în vestimentația masculină, iar totodată este și fondatorul conceptului TRENDS by Adina Buzatu. Aceasta îmbracă nenumărate persoane, indiferent că este vorba despre o persoană publică sau nu.
Citeste si: 5 Ținute casual de vară pentru femei de 40 de ani, potrivite pentru orice siluetă
Oare dacă te îmbraci în haine scumpe, arăți și bine
Majoritatea persoanelor consideră că, cu cât vor îmbrăca haine mai scumpe, cu atât vor arăta și mai bine. Cu toate acestea, se pare că nu acesta este cazul întotdeauna. Unele persoane pot arăta bine, însă altele nu, iar iată care este motivul.
„ Nu, clar nu, nu! Și vă și detaliez, vă și spun de ce. În primul și-n primul rând, nu întotdeauna hainele scumpe sunt bune calitativ, nu întotdeauna hainele bune calitativ sunt scumpe, deci nicio variantă.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
Am această discuție cu toți clienții care-mi trec pragul, în fiecare zi, pentru că majoritatea au tendința, mai ales cei care nu ne cunosc de mult, mă refer la cei care vin prima oară, pentru că restul știu că le facem recomandările potrivite și nu-și bat capul. Dar restul, se uită pe Instagram, zic <<Vreau asta!>> și atunci cer o anumită chestie, dar nu le stă bine!”, a dezvăluit Adina Buzatu.
Citeste si: Cum alegi parfumul în funcție de ocazie. Completează-ți ținuta cu un parfum potrivit
Haina îl face sau nu pe om
Există zicala: „Haina îl face pe om”. Cu toate acestea, se pare că stilistul Adina Buzatu contrazice această zicală, ba chiar mai mult, completează și mărturisește că de fapt, haina, îl conturează pe om. Prin urmare, haina este cea care ne ajută să arătăm bine, în momentul în care ne vom îmbrăca în funcție de personalitatea noastră, dar și de alte astfel de factori.
„ Nu, în niciun caz, dar haina îl conturează. Tocmai pentru că, spuneam că trebuie să te îmbraci în funcție de aspect fizic, este foarte important să te îmbraci și în funcție de personalitatea ta, de atitudine, de comportamentul tău, de profesie, de preocupări. Și venind de aici, îți spun că, de exemplu, un om discret și genul acela introvertit, niciodată nu o să arate bine în niște haine țipătoare și extravagante, pentru că în primul rând, el nu se va simți bine și atunci hainele alea vor comunica altceva decât el și va fi un contrast abrupt, care de cele mai multe ori, arată chiar penibil.”, a menționat Adina Buzatu, la „Detectorul de minciuni”, de la Kanal D.
Citeste si: C&A dezvăluie noua strategie de brand
De ce sunt brandurile mari atât de purtate
Deși marea majoritate obișnuiește să poarte mai mereu haine de la diverse branduri cunoscute, cât mai multe și cât mai mult scoase în evidență, se pare că acest aspect nu este considerat întotdeauna „șmecher”, dimpotrivă, în unele cazuri poate părea chiar chicios, conform spuselor Adinei Buzatu.
„ Nu consider că brandurile mari, mai ales cele globalizate, mai au o calitate a colecțiilor care să zic că ar respecta numele. De foarte multe ori te duci și-ți cumperi... mai ales că este această logomanie împământenită, peste tot în lume, în România mai mult, în țările astea mai puțin dezvoltate, pentru că nu te duci în Italia și îi veți pe toți cu logo-uri pe tricou. În România oriunde te duci, într-un club sau oriunde, vezi logo-urile pe tricou de parcă ar fi vreo șmecherie să le porți. Pentru mine, logomania este o chestie chicioasă, pentru orice om de bun gust e la fel.”, a declarat stilistul român, Adina Buzatu.
Citeste si: 3 idei de machiaj pentru rochie neagră