Trei lucruri surprinzatoare ti-ar putea distruge reputatia la locul de munca, fara ca tu sa fii constienta de acest lucru.
Atunci cand simti ca incepi sa devii angajatul problema de la birou, trebuie sa stii ca ti-ai putea face rau singura. Iata care sunt cele trei lucruri care iti distrug reputatia.
1. Esti mult prea atenta la seminariile pe teme de leadership
Laurie Ruettimann, consultant resurse umane, spune ca femeile se concentreaza de obicei doar asupra unei singure idei de la seminar, uitand de restul: "Sunt toate aceste reguli despre unde sa stai la masa, cum sa fii pozitionata, cum trebuie sa te uiti la oameni si ce pozitie a corpului sai".
2. Nu iti inchizi telefonul in timpul sedintelor
Stim foarte bine ca nu trebuie sa te joci Candy Crush Saga in timp ce vorbeste seful, insa cateodata trebuie sa iti inchizi telefonul. Daca vrei totusi sa-l folosesti, anunta acest lucru inainte.
3. Incerci sa ajuti prea mult
S-ar putea sa nu fii chiar atat de mult de ajutor precum crezi. "Cateodata se intampla atat de repede, incat la sfarsitul celei de-a cincea sedinte dintr-o zi nu-ti mai amintesti ce s-a intamplat in prima dintre ele.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro