Pentru a face fata sarcinilor stresante de la serviciu este important sa fii organizata. Uite cateva sfaturi utile care te vor ajuta sa tii orice situatie sub control.
Nu incerca sa rezolvi mai multe lucruri in acelasi timp
Studiile arata ca daca te focusezi pe mai multe lucruri in acelasi timp, risti sa nu mai faci fata tuturor sarcinilor din cauza ca iti pierzi puterea de concentrare. Asadar, cel mai bine este sa rezolvi pe rand fiecare sarcina.
Fa-ti o lista cu sarcinile pe care le ai de indeplinit
Ca sa fii sigura ca nu uiti sa faci ceva sau ca depasesti vreun deadline, noteaza-ti intr-o agenda sau pe calculator sarcinile pe care le ai indeplinit in fiecare zi.
Nu amana ce ai de facut
Daca amani rezolvarea anumitor sarcini s-ar putea sa te aglomerezi foarte mult in apropierea termenelor limita si, din cauza stresului foarte mare, sa nu te mai poti concentra la ce ai de facut.
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
De aceea, cel mai bine este sa le rezolvi din timp ca sa fii sigura ca nu vei fi coplesita de prea
Cere ajutorul colegilor
Daca simti ca ai mult prea multe de facut, roaga un coleg sa-ti dea o mana de ajutor. Astfel, iti va fi mult mai usor sa te organizezi si sa termini treaba in timp util.
Ia pauze
Din cand in cand cate o pauza este binevenita, fiindca te ajuta sa-ti faci ordine printre ganduri si sa-ti cresti puterea de concentrare.