Aseară, în ziua alegerilor locale și europarlamentare, grupajul informativ al zilei Știrile Kanal D a fost lider de piață la nivelul întregii țări și s-a clasat pe locul secund, la nivelul targetului comercial (21 -54 Nat ABCD).
Conform datelor furnizate de Kantar Media, Știrile Kanal D de la ora 18:00 de aseară, prezentate de Christian Sabbagh, au fost lider de piață la nivel Național.
Ieri, în intervalul 18:00 – 19:00, Kanal D a fost lider de piață, cu principalul jurnal al zilei, înregistrând 3,1% rating și 11,9% cota de piață, pe targetul Național. În ceea ce privește targetul Comercial, în intervalul mai sus menționat, stația TV a înregistrat 2,6% rating și 12,9% cota de piață, plasându-se la mică distanță față de liderul clasamentului.
Peste o jumătate de milion 546.000 de români au urmărit ieri informațiile prezentate din ziua alegerilor în România, din cadrul Știrilor Kanal D. În minutul de aur, atins la 18:31, Kanal D a ținut în fața micului ecran peste 630.000 (633.000) de telespectatori.
National +g |
||||
|
Channels |
Rtg% |
Rtg(000) |
Share |
1 |
Kanal D |
3.1 |
546 |
11.9 |
2 |
Romania TV |
2.8 |
497 |
10.8 |
3 |
Pro TV |
2.7 |
470 |
10.2 |
4 |
Antena 3 CNN |
2.3 |
394 |
8.6 |
5 |
Antena 1 |
1.9 |
332 |
7.2 |
21-54 National ABCD |
||||
|
Channels |
Rtg% |
Rtg(000) |
Share |
1 |
Pro TV |
3.0 |
196 |
15.3 |
2 |
Kanal D |
2.6 |
165 |
12.9 |
3 |
Antena 1 |
2.2 |
141 |
11.0 |
4 |
Romania TV |
1.4 |
91 |
7.1 |
5 |
Antena 3 CNN |
1.3 |
87 |
6.8 |