Ieri, Stirile pranzului prezentate de Silvia Ionita au clasat Kanal D pe primul loc, pe Comercial si pe All Urban.
Luni, 13 noiembrie, telespectatorii au ales in numar mare Kanal D ca prima sursa de informare. “Stirile Kanal D”, de la ora 12:00, prezentate de Silvia Ionita, au pozitionat postul pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, atat in randul publicului Comercial, cat si pe All Urban.
Pe segmentul de public National, pe intreaga durata de difuzare a programului TV, Kanal D s-a clasat pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Ieri, in intervalul 12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 1,8% rating si 15,3% cota de piata, in randul publicului de la orase, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, 1,8% rating si 11,3% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,8% rating si 11,7% cota de piata, pe targetul National.
O medie de 321.000 de romani urmareau ieri Stirile prezentate de Silvia Ionita la Kanal D.