Toamna este un sezon ideal pentru amenajarea spatiului personal.
Pentru a fi gata de petrecerile cu cei dragi si pentru a crea o atmosfera unica, Roche Bobois a pregatit oferte personalizate la toate colectiile sale. Fie ca va doriti o piesa din colectia de Primavara-Vara 2015 sau o piesa din fabuloasa colectie Toamna-Iarna 2015, in perioada 10-17 octombrie beneficiati de cel mai bun pret.
Clientii sunt invitati sa descopere in showroom o mulţime de obiecte superbe si foarte elegante, culori rafinat combinate, texturi si detalii impecabil alese si o varietate de materiale de cea mai buna calitate.
In noua colectia Toamna-Iarna 2015 principala tema este “Experienta”, iar aceasta este exprimata atat prin motive grafice, dar si geometrice. “Ne-am dorit ca prezenta unor biblioteci precum Helis by Philippe Bouix sau Pollen by Sacha Lakic sa provoace senzatii puternice la nivel vizual. Aceasta este experienta pe care vrem sa o oferim clientilor nostri: depasirea asteptarilor, stimularea sentimentelor si stabilirea unui dialog intre designer si client”, spune Nicolas Roche.
Descoperiti colectia si informatii despre Roche Bobois accesand si pagina de Facebook: https://www.facebook.com/RocheBoboisBucharest?fref=ts
Pentru a fi gata de petrecerile cu cei dragi si pentru a crea o atmosfera unica, Roche Bobois a pregatit oferte personalizate la toate colectiile sale. Fie ca va doriti o piesa din colectia de Primavara-Vara 2015 sau o piesa din fabuloasa colectie Toamna-Iarna 2015, in perioada 10-17 octombrie beneficiati de cel mai bun pret.
Clientii sunt invitati sa descopere in showroom o mulţime de obiecte superbe si foarte elegante, culori rafinat combinate, texturi si detalii impecabil alese si o varietate de materiale de cea mai buna calitate.
In noua colectia Toamna-Iarna 2015 principala tema este “Experienta”, iar aceasta este exprimata atat prin motive grafice, dar si geometrice.
“Ne-am dorit ca prezenta unor biblioteci precum Helis by Philippe Bouix sau Pollen by Sacha Lakic sa provoace senzatii puternice la nivel vizual. Aceasta este experienta pe care vrem sa o oferim clientilor nostri: depasirea asteptarilor, stimularea sentimentelor si stabilirea unui dialog intre designer si client”, spune Nicolas Roche.