Aproape 25% din publicul Comercial a urmărit ediția difuzată ieri la Kanal D! stația, primul loc în topul televiziunilor, pe toate categoriile de public monitorizate.
Kanal D a fost lider absolut de audiență cu ediția emisiunii „Teo Show” difuzată ieri, conform datelor furnizate de Kantar Media România. Cu un rating de 3,0% și o cota de piață de 24,2% pe targetul Comercial, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, devansând celelalte stații concurente, pe intervalul de difuzare „Teo Show” (15:00 – 17:00). Audiență înregistrată de Kanal D, în rândul publicului de la orașe, cu vârstă cuprinsă între 18 și 49 de ani, a fost de peste două ori mai mare față de următorul post TV clasat.
Marți, 26 noiembrie, în intervalul de difuzare „Teo Show” (15:00 – 17:00), Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe toate categoriile de public monitorizate. Astfel, Kanal D a înregistrat 3,0% rating și 24,2% cota de piață, pe targetul Comercial, 3,5% rating și 13,8% cota de piață, pe targetul Național, și 3,4% rating și 15,0% cota de piață, pe targetul All Urban.
Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro
Peste 630.000 de telespectatori din întreagă țară au urmărit ieri, în fiecare minut al difuzării, subiectele prezentate în emisiunea moderată de Teo Trandafir și Bursucu, la Kanal D!