“Teo Show”, audiente ametitoate pe toate cele trei categorii de public monitorizate.
Miercuri, 9 noiembrie, Kanal D a inregistrat audiente uriase, ce au pozitionat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, pe intervalul difuzarii emisiunii “Teo Show”.
Citește și: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Productia prezentata de Teo Trandafir si Bursucu a atins o cota de piata de aproape 20% pe segmentul de public din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.
Ieri, in intervalul 15:45 – 17:00, Kanal D a inregistrat 3,5% rating si 19,2% cota de piata, pe targetul Comercial, 4,7% rating si 16,6% cota de piata, pe targetul National, si 4,5% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul All Urban.
O medie de 847.000 de romani urmareau ieri emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu la Kanal D. In minutul de maxima audienta, atins la debutul show-ului, 15:45, productia a adunat in fata micilor ecrane 1.262.000 de telespectatori.