Kanal D le pregateste telespectatorilor o experienta unică, odată cu achizitionarea unui format format internaţional de succes, „The Floor”, ce a înregistrat cifre spectaculoase de audienţă în Olanda, Franţa sau Spania.
Quiz show-ul care a cucerit Europa vine la Kanal D şi va captiva publicul prin combinaţia unică de cunoştinţe generale din diferite domenii, spontaneitate şi strategie, totul într-o desfăşurare contra-cronometru a unor dueluri ale minţii, 1 la 1. Începând de astăzi, toţi cei interesaţi să participe la concursul televizat se pot înscrie la casting, accesând pagina casting.kanald.ro ! Cunostinţele în diverse domenii, abilitatea de a concura sub presiunea timpului sunt aliaţii celor care îşi doresc o experienţă cu totul specială, la “The Floor”.
În show-ul "The Floor", 49 de împătimiti ai quiz-urilor se vor înfruntă în dueluri de cultură generală pe o podea gigantică cu LED-uri, segmentată în pătrate egale, fiecare reprezentând un domeniu de cunoştinţe.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Regulile jocului sunt simple, iar dinamica acestuia este foarte atractivă pentru public.
Formatul “The Floor” este o creatie Talpa, casă de productie cu sediul în Olanda și fondată de John de Mol. Compania produce conținut inovator, formate de succes pentru piața internațională. În
Mai multe informatii despre quiz show-ul “The Floor” veţi putea găsi pe proprietăţile oficiale ale Dogan Media International. Îi invităm în continuare pe toţi cei interesaţi să participe în emisiunea televizată “The Floor”, la Kanal D, să se înscrie la casting, accesând pagina casting.kanald.ro.