Nu trece nici un an fara sa auzim ca o alta vedeta isi lanseaza o linie de haine sau are o colaborare cu un brand renumit, pentru realizarea unei colectii. Rihanna, Nikki Minaj sau Kanye West sunt doar cateva din starurile care in 2013 si-au anuntat lansarea unor linii de haine.
In timp ce unele colectii sunt aspru criticate, altele nu doar ca sunt bine primite de criticii de moda ci si vand foarte bine. Iata care sunt cele mai de succes colectii care poarta semnatura unor vedete.
Fiica cantaretului Lionel Richie, Nicole si-a lansat in 2007 linia de bijuterii “House of Harlow 1960”. Treptat sub acest label Nicole Richie a lansat si genti, pantofi si ochelari de soare.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Fosta componenta a trupei Spice
Sean Combs a inregistrat un foarte mare success cu linia sa de haine si cea de parfum, lansate in 1998.
“Sean John Clothing, Inc.” a inceput ca o colectie de haine sport care i-a adus starului hip- hop recunoasterea in lumea modei si venituri de peste 100 de milioane anual.Prima linie a cantaretei Gwen Stefani, denumita “L.A.M.B.”, a fost lansata in 2003 si include haine, pantofi, genti, parfumuri si ceasuri. In 2005 vedeta lanseaza “Harajuku Lovers” o linie de inspiratie japoneza.
Cele doua colectii i-au adus artistei in cont nu mai putin de 200 milioane de dolari. Cea mai recenta linie lansata de Gwen Stefani “DWP”, pune la dispozitia fashionistelor haine eco- friendly.