Celebra aplicație de mesagerie WhatsApp, va înceta să mai funcționeze pe milioane de dispozitive începând cu luna viitoare.
Aplicația este deținută, în prezent, de gigantul Facebook și pe 31 decembrie a anunțat că a încetat să mai accepte o serie de dispozitive. Începând cu luna Februarie, din păcate pentru un număr mare de utilizatori, aplicația nu va mai funcționa pe un număr mare de dispozitive mai vechi.
De asemenea, nu numai vechimea telefonului va afecta funcționarea aplicației, ci și sistemul de operare. Pe 31 decembrie, WhatsApp a făcut public anunțul că orice telefon pe care rulează softul Windows Mobile, aplicația nu va mai fi acceptată.
Citeste si: Facebook a picat în România! Ce a afișat rețeaua. Nici Whatsapp și Instagram nu au putut fi accesate!
Citește și: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro
Celebra aplicație nu va mai fi disponibilă pe dispozitivele menționate anterior!
În teorie, utilizatorii aplicației care sunt vizați, își pot actualiza cu un singur click sistemul de operare, iar aplicația va fi funcțională. În practică, însă, foarte multe modele de telefoane mai vechi, nu se vor adapta sistemelor de operare mai noi, sau nu vor permite instalarea acestora.
Citeste si: Gadgeturi 2019: Ce sa-ti cumperi anul viitor
După ce WhatsApp a fost cumpărat de Facebook, aplicația a început să dea destul de multe erori și totodată să introducă modificări cu fiecare update. Brian Acton, co-fondatorul aplicației, a declarat în cadrul unui discurs la prestigioasa universitate Stanford (pe care și el a absolvit-o), că a fost destul de naiv când a vândut aplicația, gândindu-se că ar putea să acționeze în continuare după propriile convingeri și valori.
Citeste si: Politica de Cookies
Spre exemplu, acesta a afirmat că și-ar fi dorit un model de aplicație care să taxeze utilizatorii cu o sumă modică, pentru a evita folosirea reclamelor- modul tradițional de a obține veniturile în cazul companiei Facebook. Cei doi fondatori WhatsApp sperau ca în loc să absoarbă datele private ale utilizatorilor pentru a personaliza reclamele să găsească un numitor comun între așteptările lor financiare și securitatea și confidențialitatea utilizatorilor.