„Vrei sa fii milionar?”, cel mai popular quiz show de Prime Time din istoria televiziunii, revine in grila Kanal D, in aceasta toamna. Suspansul, tensiunea permanenta ce deriva din modul de realizare a formatului si miza uriasa a acestuia au facut din „Vrei sa fii milionar?” o emisiune de succes. In 2011, Kanal D incepea in forta difuzarea ”Vrei sa fii milionar?”, au urmat trei sezoane in care show-ul a inregistrat audiente remarcabile.
Toti cei interesati sa participe la concursul televizat se pot inscrie la casting accesand casting.kanald.ro.
Anul acesta se implinesc 20 de ani de la aparitia formatului original „Vrei sa fii milionar?”
„ Vrei sa fii milioanar?” („Who Wants To Be A Millionaire?”) este cel mai cunoscut format quiz din lume.
Impactul pe care l-a avut „Vrei sa fii milionar?” la nivel social e unul considerabil, pornind de la apartitia unei game complexe de produse interactive, aplicatii educationale care au la baza jocul si pana la filmul de succes „Slumdog Millionaire”, castigator al premiului Oscar, ce are in centrul povestii chiar celebrul concurs.
Formatul „Vrei sa fii milionar?” a castigat zeci de premii la nivel mondial, inclusiv un premiu BAFTA, o distinctie Emmy, sapte premii nationale de televiziune in Marea Britanie. In Romania, emisiunea „Vrei sa fii milionar?”, difuzata la Kanal D, a obtinut o serie de distinctii, printre care si Premiul TV Mania pentru Cea mai buna emisiune de divertisment.
Emisiunea concurs iconica „Vrei sa fii milionar?” este un format realizat de Sony Pictures Television (SPT), distribuit international de SPT.
Toti cei interesati sa participe in concursul televizat se pot inscrie la casting, accesand casting.kanald.ro