Te-ai lovit de aceasta situatie pana acum? Ai vrut sa te prezinti cu un produs cumparat la un service, dar sa fi refuzat pe motiv ca nu ai ambalajul original? Ei bine, acest lucru constituie un abuz din partea comerciantului.
Legislatia europeana nu specifica nimic despre obligativitatea pastrarii ambalajului original si, mai mult de atat, legistatia romaneasca chiar spune ca drepturile cumparatorului nu pot fi ingradite de conditionarea pastrarii ambalajului original (HG 247/2011).
Cum reparatia in timpul garantiei produsului este un drept, in conditiile in care cumparatorul respecta termenii si conditiile stipulate pe certificatul de garantie, atunci, orice refuz de preluare este un abuz din partea producatorului.
Totusi, pentru a evita si alte probleme trebuie sa aveti grija ca etichetele de pe produse ce contin serii de identificare sa ramana vizibile ca sa poate fi comparate cu
Pe langa asta este obligatoriu sa ai factura fiscala si certificatul de garantie original al produsului.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro