Kanal D a incheiat weekend-ul trecut, pe podiumul audientelor din Romania, cu cel mai iubit reality din tara, “Exatlon”. Sambata si duminica, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, statia clasandu-se in Prime time, in ambele zile, pe primul loc in topul televiziunilor, pe toate categoriile de public.
Conform datelor furnizate de Kantar Media, weekendul care tocmai s-a incheiat, a fost al Kanal D, milioane de romani au urmarit cu sufletul la gura duelurile si probele la care au fost supuse cele doua echipe de la “Exatlon”.
Editia de sambata a reality-ului “Exatlon”, 17 martie, a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane (2.232.000) de fani, pe parcursul celor aproape trei ore de difuzare, in fiecare minut de emisie.
In intervalul difuzarii, 20:32 – 23:17, Kanal D a acaparat mai mult de un sfert de piata, atat la nivelul intregii tari, cat si la nivel Comercial.
Sambata, 17 martie, in intervalul orar mentionat anterior, Kanal D a inregistrat 10,4% rating si 26,1% cota de piata, pe targetul Comercial, 12,5% rating si 26,6% cota de piata, pe targetul National, si 10,3% rating si 22,5% cota de
Kanal D a incheiat pe primul loc seara ultimei zi a saptamanii
Si aseara, in Prime Time, cu “Exatlon” Kanal D a fost lider detasat de audienta, pe toate segmentele de public monitorizate. Milioane de romani au luat parte la spectacolul total oferit de concurentii celor doua echipe, Faimosii si Razboinicii, astfel ca in minutul de maxima audienta, atins la 21:43, in momentul in care echipele si-au facut strategiile pentru proba de stafeta, peste doua milioane si jumatate (2.719.000)
de fani asteptau cu interes deciziile Faimosilor si ale Razboinicilor.Duminica, in intervalul 20:12 – 23:12, Kanal D a fost pe primul loc, show-ul “Exatlon” fiind urmarit in fiecare minut al difuzarii pe parcursul celor trei ore de difuzare, de peste doua milioane de fani. Cu 12,2% rating si 22,2% cota de piata, pe targetul National, 10,2% rating si 21,0% cota de piata, pe targetul Comercial, si 9,9% rating si 18,4% cota de piata, pe targetul All Urban, Kanal D a fost lider de piata.