Adina Buzatu critică persoanele care cumpără haine cu logo pe ele! „Dacă tu cumperi un produs doar să scrie mare, pentru ca celălalt să vadă că tu ai bani, atunci este o greșeală.”

Adina Buzatu critică persoanele care cumpără haine cu logo pe ele! „Dacă tu cumperi un produs doar să scrie mare, pentru ca celălalt să vadă că tu ai bani, atunci este o greșeală.”
Adina Buzatu critică persoanele care cumpără haine cu logo pe ele! „Dacă tu cumperi un produs doar să scrie mare, pentru ca celălalt să vadă că tu ai bani, atunci este o greșeală.”

Stilista a vorbit deschis despre logomanie.

Adina Buzatu este una dintre cele mai cunoscute și apreciate creatoare de modă de la noi din țară. În vârstă de 47 de ani, vedeta este specializată în moda bărbătească și deține un brand cunoscut de haine masculine, care îi poartă numele. Mai mult decât atât, de-a lungul timpului, Adina Buzatu a fost apreciată pentru sfaturile de stil pe care le-a oferit, dar și pentru calitatea produselor sale, taxând categoric persoanele care pun accentul pe brand, ci nu pe calitate.

Invitată în cadrul emisiunii „Play IT”, difuzată pe Kanal D2, dar și pe canalul de YouTube WOWnews, Adina Buzatu a vorbit despre logomanie și problema pe care aceasta o aduce în viețile tinerilor.

Citește și: Adina Buzatu nu se consideră un influencer! De ce nu vrea vedeta să intre în această industrie: „Eu nu aș face reclamă decât pentru ceva ce îmi place foarte mult.”

Adina Buzatu critică persoanele care cumpără haine cu logo pe ele
Adina Buzatu [Sursa foto: Instagram]

Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citește și: Adina Buzatu, greșeli de stil pe care trebuie să le evităm: „Oamenii rafinați, oamenii cu gust și care își permit, își cumpără haine care nu se văd, care nu țipă și care nu au logo-uri!”

Adina Buzatu vorbește despre logomanie

Adina Buzatu critică persoanele care cumpără haine cu logo pe ele
Adina Buzatu [Sursa foto: Instagram]

Stilista este de părere că persoanele care cumpără o haină doar pentru brand și pentru logo, fac o mare greșeală. Adina Buzatu îi sfătuiește pe consumatori să pună preț pe calitate, ci nu pe brandul produsului respectiv.

Din păcate, nu scăpăm de logomanie și asta este o problemă care văd că ne urmărește.

O obsesie care nu urmărește și care afectează tinerii. Este legată exact de social media, pentru că ei văd că se poartă brandurile. Da, poți să porți branduri. Eu nu am o campanie împotriva brandurilor, eu am o campanie împotriva logourilor expuse. Dacă tu cumperi un produs pentru că îți place materialul respectiv, felicitări! Cumpără ce îți permiți. Poate să fie un euro sau 5000 de euro. E bugetul tău, treaba ta.
Dar dacă tu cumperi un produs doar să scrie mare, pentru ca celălalt să vadă că tu ai bani și că faci parte dintr-o societate înaltă, atunci este o greșeală. E exact ca atunci când oamenii își cumpără mașini nu pentru că le plac lor, nu pentru că știu să le conducă, ci pentru că alții o să îi aplaude
.”, a declarat Adina Buzatu.   



Citește și:

Pete roșii pe piele – cauze și opțiuni de tratament

Marian Drăgulescu vorbește deschis despre situațiile tensionate dintre el și prima lui soție: „În astfel de momente îți dorești să nu se fi întâmplat și să poți să dai timpul înapoi!”

”Trădătoarea” tenisului românesc e mai FIERBINTE ca vara! Imaginile au scăpat pe internet FOTO

Loredana Groza a reacționat public după ce a văzut cu cine e Iulia Vântur în vacanță

Mesajul dur în limba română al lui Michele Morrone după ce a vizitat o parte din atracțiile turistice din România

Adriana Bahmuțeanu a vorbit despre discriminările de care a avut parte din copilărie. Cum le-a depășit vedeta? „Cioara a ajuns în vârful pomului și tu ai rămas cărăuș de ziare.”

Situație incendiară în ”Casa iubirii”. „Vreau să-mi explici pozele!” Andreea Mantea îl va lua la întrebări pe Antoni, în ediția de luni, 9 septembrie, de la 10:00 si 16:30, la Kanal D

Daniel a dispărut fără urmă. A plecat cu mașina de acasă și nu s-a mai întors


Cookies