„Aveau un gust ciudat, necomestibil”. Litoralul bulgăresc nu mai este pe placul românilor! Ce condiții oferă hotelierii

Litoralul bulgăresc nu mai este pe placul românilor!

Românii care au ales să își petreacă concediul pe litoralul bulgăresc se plâng de condițiile pe care le oferă hotelierii.

Mulți s-au plâns de prețurile de pe litoralul românesc, așa că au preferat să plece, cu același buget, în stațiuni străine. Se pare că în Grecia lucrurile nu sunt chiar atât de roz, căci și acolo scumpirile sunt la ordinea zilei, iar românii care au ajuns în Bulgaria spun că nimic nu este mai presus. Ce condiții oferă hotelierii pe litoralul bulgăresc?

Citeste si: George Buhnici a fost arestat în Bulgaria. Cine l-a ajutat să fie eliberat

Litoralul bulgăresc nu mai este pe placul românilor![Sursa foto: PixaBay]

Litoralul bulgăresc, un adevărat coșmar pentru unii români

Într-un grup de pe Facebook, destinat românilor care aleg să își petreacă vacanțele în Bulgaria, a apărut o postare cel puțin îngrijorătoare. O româncă, plecată cu familia pe litoralul bulgăresc pentru un concediu de opt zile, a mărturisit că meniul găsit în locația unde s-au cazat a fost limitat și mai deloc comestibil.

Preparatele erau, se pare, vechi sau stricate, iar alimentele puse la dispoziție nu erau gătite în totalitate.

Vreau să vă scriu experiență noastră. În primul rând, vreau să subliniez faptul că nu recomand pentru familii cu copii mici. Am fost cu fetiță de 2 ani și nu a mâncat absolut nimic din mâncarea gătită. Erau mulți români cu copii în hotel care la fel, erau disperați că nu mănâncă copiii.

Ciorbele, supele aveau un gust ciudat, necomestibil, puține feluri principale… de obicei făceau o tocăniță din carne de porc cu ardei și ou bătut peste, bucăți de pește prăjit (scria doar "Fish" pe etichetă), pui prăjit la tavă, mazăre, broccoli fiert, orez simplu, seara cartofi prăjiți- astea erau mereu la masă.

Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?- catena.ro

Aveau 3 feluri de carne, tot atâtea garnituri și salate. Pentru noi adulții e ok dar pentru copii deloc. Noi am cumpărat pentru o fetiță mâncarea de la o terasă, 7 leva- ciorbă de pui și 21 leva-șnițel cu piure de cartofi. În restaurant la hotel nu a fost niciodată așa ceva. Au făcut într-o seară sarmale, nu erau fierte, orezul era tare, mai făceau dovlecei gratinați, varza cu carne avea gust ciudat.

Mare atenție dimineață la micul dejun, unele mezeluri sunt alterate, era un salam cu șuncă feliat, mai verzui pe margini, feliile de cașcaval erau pe margini uscate, ou nu am mâncat.

Seara au multe salate, fructele sunt la fiecare masă, prăjituri din comerț, unele sunt ok altele nu. Recomand să luați masă pe terasă, se vede și marea și pentru că în restaurant sunt muște...

Mergeți din timp la masă, de exemplu, noi când am ajuns ne-au invitat la prânz, am intrat la 14:17 în restaurant și la 14:30 a ieșit o armată de oameni din bucătărie și a strâns efectiv toată mâncarea din restaurant. Eram și cu un copil la masă, nu ne -a întrebat absolut nimeni dacă mai servim ceva că ei strâng tot , scrie românca pe un grup destinat turiștilor care ajung în Bulgaria.

Citeste si: „Dacă dai bani puțini, nu poți să ai așteptări mari”. Românii, nemulțumiți de serviciile all inclusive din Bulgaria!

Litoralul bulgăresc nu mai este pe placul românilor![Sursa foto: PixaBay]

Citește și: Câți bani cere Ionuț, fostul concurent din Casa iubirii, pentru a face fotografii la un eveniment. Fostul iubit al Biancăi a dezvăluit ce tarif are ca fotograf- kanald.ro

Citește și: Rezultate EDU.ro 2024: Ce site trebuie să accesezi pentru a vedea notele la Evaluare Națională- stirilekanald.ro

„Mult praf și mizerie pe jos”

Dacă la capitolul mâncare lucrurile nu au stat atât de bine, românca spune că nici condițiile din camere nu erau absolut deloc normale. Deși a plătit o sumă considerabilă pentru a beneficia de o cameră curată, acest lucru nu s-a întâmplat. Camerista, spune ea, nu și-a făcut treaba, așa că a început ea acest lucru, chiar dacă se afla în vacanță.

„Despre cameră, mă așteptăm să fie mai mare pentru că am plătit pentru dublă superior. Era un pat dublu și o canapea. Mochetă pe jos, în baie și la intrare mizerie pe jos, am primit camera la ora 15 și baia era mizerabilă. Am curățat eu, luasem de acasă dezinfectanți pentru suprafețe, lavete.

Era mult praf și mizerie pe jos de mult nu au mai dat cu mopul în baie și hol. I-am dat bani cameristei, nu a făcut curat nici așa. Gunoiul îl lua zilnic, prosoapele la 2-3 zile, chiar dacă le lăsăm pe jos. Lenjeria de pat nu au schimbat-o niciodată”, a mai spus turista.

Citește și:

Ce semnifică cifrele de pe cutiile de vopsea de păr!

George Buhnici, vizat de Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării. Ce pedeapsă uriașă riscă, după declarațiile sale

INCREDIBIL! O româncă, PRIMUL FOTOMODEL din lume. IMAGINILE cu ea sunt spectaculoase!

Sora lui Jador rupe tăcerea despre decizia luată de manelist, după ce a anunțat despărțirea de Oana Ciocan: „Așa e mai bine pentru el”. Camelia Dumitrache a vorbit fără rețineri despre asta

Jennifer Lopez și Ben Affleck și-au scos la vânzare bunurile comune

Anda Adam a dezvăluit suma cheltuită pe rochiile de mireasă!

Cine este și câți ani are Gökçe Eyüboğlu, care joacă rolul Sanem în producția „Tablou de familie”! Cum arăta celebra actriță în anul 2010, la început de carieră

Filmul tragediei de la Suceava! Mama Ancuței a prevestit tragedia: Nu veniți!