Tinerii antreprenori ar trebui sa mizeze in promovarea online. Piata din Romania este saturata, iar strategiile de marketing lipsesc. Spre deosebire de antreprenorii din Occident, cei investitorii nu au un plan bine pus la punct. O mare problema este ca firmele nu acorda importanta mediului online.
Raluca Ghilea, specialist in consultanta financiara este de parere ca multe dintre firmele romanesti nu privesc beneficiile pe care le ofera deschiderea catre mediul online, potentialul pe care il aduce tehnologia in zona de marketing. Acesti antreprenori aflati la inceput de drum mizeaza pe strategii timide de promovare: flyere si alte componente de promovare traditionala.
"Desi au acces in online si se documenteaza, foarte multi dintre romani nu au incredere in platile online, de aceea firmele romanesti investesc putin in acest tip de promovare, fiindca nu simt beneficiile pe care le permite mediul si prefera alternativele
"Lipsa interesului pentru mediul online este influentata si de mentalitatea consumatorilor", adauga Raluca Ghilea, care aminteste faptul ca 12% dintre utilizatorii romani de Internet au facut cumparaturi online anul trecut.