Prezentatoarea TV a întâmpinat o problemă cu firma de curierat.
Gabriela Cristea și-a deschis recent o afaceri cu produse tradiționale, în special cu cozonaci gustoși realizați după rețeta sa. Cu toate acestea, deși a avut un adevărat succes în această perioadă de Paște, prezentatoarea TV s-a confruntat cu o serie de probleme legate de transportul cozonacilor. Astfel, din păcate, vor fi oameni care nu vor primi cozonacii la timp pentru masa de Paște.
Gabriela Cristea nu va putea să livreze toți cozonacii de Paște
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Vedeta a făcut un anunț pe rețelele de socializare, prin care se scuză în fața persoanelor care au comandat și nu vor primi cozonacii la timp pentru masa de Paște. Prezentatoarea TV susține că de vină ar fi fost firma de curierat, care nu și-a onorat angajamentul de livrare al cozonacilor.
„ Dragilor, e Vinerea Mare și am avut o zi extrem de grea și agitată. Am muncit atât de mult în ultima vreme. Și eu, și oamenii care m-au ajutat. Am muncit de dimineața până seara în speranța în care toate comenzile vor ajunge la voi. Am omis un lucru. Am omis factorul uman. Astăzi am fost foarte supărată. În ciuda faptului că am reușit să facem toate comenzile pe care voi le-ați trimis, din păcate, unele dintre ele stau într-un depozit la curier.
Ceea ce pentru vor ar fi trebuit să fie un cozonac, care o să lipsească acum de pe masa de Paște, pentru noi înseamnă bani pierduți, muncă aruncată la gunoi, precum și produse aruncate la gunoi, pentru că toate produsele care nu vor ajunge în termen la voi, vor fi primite cu retur și evident vor fi aruncate. Fiți siguri că nimeni nu a încercat să vă țepuiască. Toate produsele care nu vor ajunge la voi, vor fi returnate către noi și voi vă veți primi banii înapoi.
Probabil că sunteți câțiva dezamăgiți de faptul că nu ați primit coletele acum în prag de sărbătoare. Față de voi, chiar dacă nu este vina noastră, îmi cer mii de scuze .”, a spus Gabriela Cristea pe Facebook.