“Teo Show”, emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu, in intervalul orar 15:00 – 17:00, a plasat Kanal D pe primul loc in audiente, trei editii consecutive difuzate, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.
Inca de la inceputul acestei luni, productia a fost cea mai urmarita emisiune de divertisment de zi, in randul tinerilor din Romania, editiile difuzate joi, vineri si luni au pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe segmentul de public Comercial.
Joi, 2 mai, Kanal D a inregistrat 2,1% rating si 16,6% cota de piata, in randul publicului de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
Vineri, 3 mai, Kanal D si-a mentinut pozitia de lider de audienta, pe targetul Comercial, statia inregistrand 1,9% rating si 14,8% cota de piata. Editia difuzata in intervalul 15:00 – 17:00 a fost urmarita, in medie, in fiecare minut, de aproape o jumatate de milion (493.000) de romani din intreaga tara, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Si luni, 6 mai, Kanal D a surclasat celelalte statii concurente, in intervalul de difuzare a emisiunii “Teo Show”, postul pozitionandu-se pe primul loc in topul audientelor, pe targetul Comercial.
Astfel, Kanal D a inregistrat 2,1% rating si 14,5% cota de piata.