Adela Popescu a povestit despre un episod în care s-a întâlnit cu Delia și soțul său. Se pare că cei doi s-au dus în Bangkok, iar cazarea artistei arăta impecabil.

Adela Popescu este o persoană sinceră și deschisă și de fiecare dată a spus lucrurilor pe nume. Iată ce i s-a întâmplat, atunci când se afla în vacanță.

Citește și: „Ne-am uitat frumos pe adresă, am ajuns la hotel, rușinați, ne-am luat valizele.” Adela Popescu a vorbit despre o experiență pe care a avut-o în vacanță

Citește și: „La mine nu merge asta cu mănânc grătar cu salată. Am slăbit atunci super mult.” Cum a reușit Adela Popescu să scape de kilogramele în plus

Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul- catena.ro

Adela Popescu a vorbit despre o experiență pe care a avut-o în vacanță

Când au ajuns la hotelul lor, s-au simțit rușinați, deoarece nu erau cazați acolo. Au urcat la ultimul etaj al hotelului, unde erau câteva camere cu acces la o piscină exclusivă pentru acele camere, iar pe lângă aceste lucruri, acele camere aveau mic dejun separat spre deosebire de restul hotelului.

Cu toate că erau uimiți de ceea ce vedeau în jurul lor, Adela Popescu și soțul ei au decis să abordeze un stil arogant și să pară relaxați.

„Ne-am dat întâlnire cu Delia și cu soțul ei, ei erau în Bangkok, ei iubesc Asia dinainte să o iubim noi toți. Și la întoarcere din insula pe care noi eram am stabilit să ne vedem în Bangkok, unde, la cazarea lor, că doar nu la a noastră, și necăjiți așa, nămoliți cum am venit noi, că am trecut și cu feribotul, au zis uite, veniți aici la acest hotel.

Ne-am uitat frumos pe adresă, am ajuns la hotel, rușinați, ne-am luat valizele, ni le-am ascuns pe undeva pe acolo, că cei de la recepție s-au uitat puțin ciudat la noi. Și am urcat, au zis la etajul nu știu cât, și ne-am dus practic la ultimul etaj, unde erau câteva camere, cumva aveai acces la o piscină, unde doar acele camere aveau acces, deci erau vreo trei. Nu mâncau cu toată lumea, deci era mic dejun comun pentru aceste trei camere și foarte interesant, când erai în piscină era muzică subacvatică, adică tu puteai să înoți subacvatic și să se
audă muzică ca afară. Ideea e că ne-am gândit ce facem, arătăm că suntem dați pe spate sau o ardem aroganți. Am ars-o aroganți, eu stăteam relaxată, dar în mintea mea eram uimită”, a
mărturisit Adela Popescu, în cadrul unui interviu.

Adela Popescu, despre copil

Adela Popescu a dezvăluit că a avut o scurtă discuție cu soțul ei cu privire la posibilitatea de a avea un al patrulea copil.

Când li s-a pus întrebarea dacă ar face acest pas dacă ar fi siguri că va fi o fetiță, amândoi au răspuns negativ.

Citește și: Catinca, mesaj îngrijorător în mediul online: "Îmi faceți rău!" Ce se întâmplă cu fosta concurentă din Casa iubirii după despărțirea de Ștefan- kanald.ro

Citește și: Imaginile durerii de la înmormântarea familiei din Suceava, ucisă de un șofer de TIR- stirilekanald.ro

Adela a explicat că tranziția de la doi la trei copii este cea mai ușoară în ceea ce privește organizarea și aspectele financiare, dar de la trei la patru copii implică schimbări majore, inclusiv în ceea ce privește mașina, deoarece trei copii mici necesită scaune cu isofix și nu pot călători singuri pe bancheta din spate. Astfel, este necesar un vehicul mai mare, cum ar fi un van, care aduce schimbări semnificative în viața de zi cu zi.

„Am avut o singură discuție pe tema asta, dar a trecut repede. Întrebarea a fost pusă așa: Dacă am ști sigur 100% că al patrulea e fetiță, ne-am băga? Am avut așa, trei secunde, și am zis NU. Și el, „Nu, nu, uită discuția asta și am zis că o uităm repede. De la doi la trei, deși emoțional, este cel mai ușor. Pentru că știi toate etapele, nu te mai surprinde nimic, știi diversificarea, nu te mai panichezi, le cam știi. Mă refer acum din punct de vedere al organizării, din punct de vedere financiar. De la doi la trei trebuie să schimbi mașina. Nu există nicio mașină normală care să acomodeze trei copii mici. Pentru că trei copii mici înseamnă că trebuie să aibă scaune cu isofix și oricum nu pot călători singuri pe bancheta din spate și tu cu soțul la cafea, în față. Îți trebuie un însoțitor. Și ai o mașină cu șapte locuri, să zicem, normală. Tu nu ai acces la scaunele din spate. Și atunci trebuie să îți iei un van. Și îți iei un van. Și unul dintre părinți va merge cu van-ul prin oraș, cum sunt eu de exemplu, zici că sunt cu rulota, cu duba, mă plimb prin oraș. Sexy, frumos, când caut parcare, deranj mare de tot. Se schimbă totul”, a precizat Adela Popescu.

Citește și:

Parodontoza. Cauze. Simptome și tratament

„Am făcut câteva ședințe de psihosomatică. Este o legătura între problemele copiilor și problemele mamei.” Adela Popescu a povestit despre momentele grele prin care a trecut. Cum a fost afectat unul din băieții ei

IMAGINI INTERZISE cardiacilor! Viviana Sposub, cu SÂNII la vedere în cel mai SEXY top! Vedeta a băgat în boală toţi bărbaţii!

Sora lui Jador rupe tăcerea despre decizia luată de manelist, după ce a anunțat despărțirea de Oana Ciocan: „Așa e mai bine pentru el”. Camelia Dumitrache a vorbit fără rețineri despre asta

Care a fost, de fapt, motivul pentru care Alexandru Ciucu a divorțat de prima soție, înainte de a o cunoaște pe Alina Sorescu: „A fost un impuls de moment”

Anda Adam a dezvăluit suma cheltuită pe rochiile de mireasă!

Ceren Karakoç, actrița care joacă rolul Nursema în serialul „O dragoste”, apariție de senzație în mediul online! Iată cum a fost surprinsă celebra actriță la finalul sezonului de filmări, în compania colegilor săi!

„Ei i-a plăcut viața, el a stat acasă ca prostu'” Bărbat din Iași, tată a 5 copii, s-a sinucis după ce soția a