„Părea oarecum un avion fantomă. Nu am avut acces la toaletă, la mâncare, la nimic” Oana Ioniță, clipe de coșmar pe aeroportul din Lisabona

Oana Ioniță a avut parte de o întâmplare nefericită pe aeroportul din Lisabona. Ce s-a întâmplat cu dansatoarea?

Oana Ioniță este una dintre cele mai cunoscute dansatoare de la noi din țară. De-a lungul timpului, vedeta a evoluat în această industrie, fiind prezentă în cadrul numeroaselor emisiuni TV, atât ca dansatoare, cât și în calitate de coregraf.

În momentul de față, Oana Ioniță este coregraf la o școală de dans, acolo unde antrenează copii la balet. Vedeta a plecat alături de copiii din grupa sa către marea finală de balet din Portugalia.

Ceea ce s-a întâmplat la întoarcere a fost cu totul traumatizant, atât pentru ea, cât și pentru copiii și părinții însoțitori.

Oana Ioniță, blocată pe aeroportul din Portugalia

Citește și: Cine este Oana Ioniță. “La începutul acestui an, am început procedura de divorț între mine și soțul meu!”

Oana Ioniță, clipe de coșmar pe aeroportul din Lisabona
Oana Ioniță, clipe de coșmar pe aeroportul din Lisabona[Sursa foto: Facebook]

Citește și: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?- catena.ro

Oana Ioniță a trecut prin clipe de coșmar pe aeroportul din Portugalia. Coregrafa, alături de copiii din grupa sa și părinții însoțitori au rămas blocați în aeroport timp de 6 ore, așteptând să decoleze spre casă. Spaima a fost cu atât mai mare cu cât nu au primit niciun fel de explicație din partea personalului aeroportului, neavând acces la apă, mâncare sau la toaletă. „ Ziceam că nu mai aterizăm, că ne vom muta în Portugalia.

Ne-am simțit ca în Triunghiul Bermudelor cu acest avion. Nu mai pleca, nu apărea nicăieri, nici pe bordingurile de pe panourile din Lisabona. Părea oarecum un avion fantomă. După 24 de ore de așteptat, în care cursa s-a amânat, s-a anulat, s-au întâmplat tot felul de lucruri. Am stat, cum îți spuneam, în aeroport, vreo 6 ore la început, nu știam cum să facem, dacă să plecăm fără apă, fără nimic, nu ni s-a dat.
Eram dincolo de controlul de securitate, dincolo de îmbarcare, doar așteptam să ne urcăm în avion, în față autobuzelor care trebuiau să ne ducă în avion. Nu am avut acces la toaletă, la mâncare, la nimic. Nu am primit niciun suport, nu știam ce se întâmplă. ”, a declarat Oana Ioniță potrivit  Spynews.

Ce s-a întâmplat, de fapt, cu Oana Ioniță și copiii din grupa sa

Citește și: „Am fi împlinit 10 ani de căsătorie.” Oana Ioniță a vorbit cu sufletul deschis despre divorțul de Florin Budnaru

Oana Ioniță, clipe de coșmar pe aeroportul din Lisabona
Oana Ioniță, clipe de coșmar pe aeroportul din Lisabona[Sursa foto: Facebook]

Citește și: Denisa și Bogdan, ceartă aprinsă în camera roșie! Concurentul nu vrea să înțeleagă că fata nu are sentimente pentru el: „Mai mult decât prieteni nu putem să fim”- kanald.ro

Citește și: Rezultate EDU.ro 2024: Ce site trebuie să accesezi pentru a vedea notele la Evaluare Națională- stirilekanald.ro

Ulterior, după 6 ore de așteptat, fără apă, mâncare sau toaletă, vedeta a primit vestea că din cauza unor probleme tehnice zborul său a fost anulat. Astfel, aflată într-o țară străină, alături de copiii din grupa sa de balet și părinții însoțitori, Oana Ioniță a fost nevoită să găsească urgent o soluție. Vedeta a sunat la ambasadă și a rezervat un loc de cazare, astfel încât să poată petrece noaptea până la următorul zbor.

La final, la ora 10, trebuia să zburăm undeva pe la ora 6, la 10 seara, ni s-a comunicat că avionul, cursa noastră, din motive de securitate, și anume, probleme tehnice, probleme cu radarul de vreme, pentru că era stricat, nu am putut zbura. Nu mai aveam cum să zburăm, dacă zborul a fost anulat. Ne-am găsit undeva un loc de cazare, nu știam dacă ne vor deconta, dar având în vedere că eram cu copiii, părinții erau îngrijorați. S-a sunat la ambasadă, am încercat tot felul de variante pe a ajunge cât mai repede și mai bine în țară .”, a mai declarat Oana Ioniță pentru sursa citată.

Citește și:

Idei de coafuri simple pentru nuntă

„Băi, Oana! Mi-am permis eu vreodată să dau sfaturi altora ce să facă cu viața lor?”Oana Roman și Mara Bănică, discuție serioasă pe internet! Ce spune jurnalista despre Catinca Roman

INCREDIBIL! O româncă, PRIMUL FOTOMODEL din lume. IMAGINILE cu ea sunt spectaculoase!

Sora lui Jador rupe tăcerea despre decizia luată de manelist, după ce a anunțat despărțirea de Oana Ciocan: „Așa e mai bine pentru el”. Camelia Dumitrache a vorbit fără rețineri despre asta

Jennifer Lopez și Ben Affleck și-au scos la vânzare bunurile comune

Anda Adam a dezvăluit suma cheltuită pe rochiile de mireasă!

Scandal monstru între Roberta și Julia! „Să faci pași la tine acasă, tu, nu eu!” Iată ce replici aprige și-au spus cele două concurente și cum a reacționat Sebastian

Filmul tragediei de la Suceava! Mama Ancuței a prevestit tragedia: Nu veniți!