Aluziva s-a implicat în mișcarea #JOSFILTRELE și a discutat la emisiunea "Play IT" despre cum a afectat comunitatea ei faptul că și-a prezentat viața personală în mod autentic, fără a respecta normele impuse de societate.
În emisiunea "Play IT", Alina Greavu sau Aluziva, cum este cunoscută de către comunitatea sa, a fost invitată să vorbească despre participarea ei recentă în mișcarea #JOSFILTRELE. Bianca Iordache, moderatoarea emisiunii, a făcut o introducere scurtă despre această campanie.
„Campania își propune să scoată la suprafață fericirea autentică și naturală și nu cea bazată pe aparențe, iluzii sau fotografii manipulate digital”, a spus Bianca Iordache, moderatoarea emisiunii ”Play IT”.
Aluziva, despre filtrele de pe rețelele de socializare
Influencerița a afirmat că este foarte naturală pe rețelele de socializare, unde are o comunitate generoasă de fani. În afară de faptul că adoptă mereu un stil natural în aparițiile sale, ea dezvăluie și aspecte din viața sa de zi cu zi, ceea ce este apreciat de către cei care doresc să vadă mai multă autenticitate.
„Eu nu prea mă machiez și nu am mers pe ideea beauty/ lifestyle, e foarte sensibilă chestia asta, nu vreau să dau în nimeni, dar am ajuns la concluzia că prea mult content despre beauty și punând prea des accentul pe cum arată femeile în general, producem, poate fără să ne dorim asta, niște răni emoționale fetelor și femeilor care sunt acum acasă și stau cu Instagramul în mână. Eu nu-mi pun filtrele din Instagram. Sunt oameni care vor să vadă content roz cu sclipici și oameni care vor să vadă mai multă realitate și e nevoie de un echilibru”, a spus Aluziva.
Alina Greavu, cunoscută sub numele de Aluziva în mediul online, a ajuns să fie cunoscută pe internet după ce a devenit mamă. Ea a decis să-și creeze un cont pe rețelele de socializare pentru a se conecta cu alte mame și acum este considerată una dintre cele mai populare și apreciate persoane care creează conținut pe platforma Instagram.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
Ce a mai spus Aluziva despre acest fenomen
De asemenea, Alina Greavu a menționat că mulți fani, în special femei, s-au identificat cu stilul său de viață și conținutul pe care l-a prezentat pe internet, motiv pentru care ea s-a concentrat pe aspecte precum naturalețea și autenticitatea în abordarea sa.
„Tot fenomenul ăsta a crescut prin tehnica bulgărelui de zăpadă. Eu nu aveam de unde să știu cât de mult aveau nevoie mamele să fie înțelese. Toată chestia asta s-a transformat într-un statement și într-o mișcare. Văzându-mă pe mine că nici eu nu fac față la jucăriile din sufragerie, nici eu nu fac față la rude, la sfaturile solicitate de la prieteni legate de creșterea copilului, au zis << Mă simt un pic mai bine, credeam că numai eu merg așa murdară de lapte prin casă, credeam că numai eu nu dorm noaptea sau că am probleme
Aluziva își încurajează fanele să se îmbrace cum își doresc
Alina Greavu a discutat și despre situațiile în care femeile care nu se conformează cu normele impuse de societate sunt criticate dur și jignite de anumite categorii de bărbați. De aceea, ea încurajează femeile să se îmbrace în funcție de preferințele lor personale, indiferent de greutatea corporală. De asemenea, influencerița a menționat că încearcă să sensibilizeze persoanele care critică femeile pentru anumite decizii, pentru a fi mai înțelegători și mai blânzi.
„Eu încerc să încurajez două chestii: să încurajez fetele să se îmbrace cum simt ele, la limita decenței și a legii și în egală măsură să încerc tabăra cealaltă care este foarte înverșunată, să fie un pic mai blândă”, a mai spus Aluziva.
În privința filtrelor de înfrumusețare, Alina Greavu a spus că dacă nu folosește filtre și consideră că ar încerca să manipuleze o imagine ca să o facă să pară altceva.
„Dacă ele se simt bine și asta își doresc, ok (n. red. să-și pună filtre). Dacă eu aș fi în situația aia, eu consider că nu păcălesc pe nimeni și mi-aș pierde vremea încercând să manipulez o imagine ca să mă facă să pară ceva ce nu sunt. Care e scopul la final? Dacă este doar o chestiune de business, n-am nicio treabă, dar să nu luăm chestia asta în suflet când ne punem în pat. La orice fast food te duci, burgerul din cutie nu o să arate niciodată ca ăla din reclamă. Asta e lumea în care trăim. Trebuie doar să facem diferența, să nu punem la suflet și să nu ne dărâme psihic”, a mai spus ea.