Andreea Bănică a avut o reacție acidă pe rețelele de socializare, după ce a sesizat o problemă care se repetă în majoritatea magazinelor cu haine din România. Iată despre ce este vorba!
Andreea Bănică se numără printre cele mai cunoscute și apreciate cântărețe de la noi din țară. Recent, artista le-a povestit fanilor din mediul online o experiență neplăcută dintr-un magazin cunoscut de haine, dintr-un mall din București, fiind o oportunitate pentru ea să tragă un semnal de alarmă în speranța că cineva se va sesiza și va lua atitudine.
Andreea Bănică a luat foc pe rețelele de socializare
Andreea Bănică a dezvăluit faptul că, în timp ce se afla în cabina de probă a unui magazin, a observat faptul că în toate celelalte cabine din alte magazine din țară există o mizerie greu de suportat, lucru întâlnit de ani buni. Astfel, sătulă să probeze haine în condiții care nu se respectă regulile minime de igienă, artista a publicat pe pagina personală de Instagram o fotografie cu ce a găsit în interiorul unei cabine de probă, respectiv mult praf și diverse obiecte care ar fi trebuit să fie aruncate la gunoi.
După postarea în care a dorit să tragă un semnal de alarmă, Andreea Bănică a primit înapoi un mesaj din partea unei angajate a magazinul cu pricina, spunând că există un trafic foarte mare de oameni, mulți dintre aceștia fără simț de răspundere, iar din această cauză se ajunge la astfel de experiențe neplăcute. Ulterior, artista a răbufnit din nou pe rețelele de socializare, oferind replica în mod public.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
„Andreea, nu e greu, uneori traficul e atât de mare, oamenii atât de rigizi și ne lasă gunoaie, păr, șervețele, sucuri și alte minunății în cabină... plus toate hainele pe jos, întorse pe dos... facem mereu tot posibilul să curățăm de cele mai multe ori suntem depășiți de situații...” , a fost mesajul pe care Andreea Bănică l-a primit în mediul online și în urma căruia a decis să reacționeze.
Astfel, Andreea Bănică a simțit să o contrazică pe fana care i-a transmis respectivul mesaj, considerând că este nevoie de mai multă organizare și simț de răspundere, oferindu-i exemplu un alt magazin în care se păstrează curățenia.
„Nu știu dacă aveți vrei femeie pentru curățenie, însă dacă nu există acest post puteți face altfel. Dacă sunteți vreo 7-8-10 pe o tură și ați face cu rândul curat în cabine cu siguranță ar fi altfel... însă când merg la Zara și intru la probă mi se spune să aduc hainele și umerașele rămase pe care nu le cumpăr! Dar voi de la cabină cu ce vă ocupați? Nu trag pe nimeni la răspundere, însă uneori nu mă pot abține când văd astfel de lucruri. Și da, cred cu tărie că sunt mulți needucați! Aici îți dau dreptate, ne lovim zilnic de ei, dar poate transmiteți mai departe faptul că oamenii se plâng de mizeria din cabine. Nu vrei să știți câți oameni mi-au scris în privat că peste tot este așa. Nu are rost să pun toate mesajele aici... O fi vreo campanie și asta și poate nu mă prind eu. Tot astăzi am intrat la Calvin Klein și era curat! Eu mai zic și că omul sfințește locul. M-am aprins un pic pentru că am o problemă cu curățenia. Sper să nu fie cu supărare, ci poate avem ceva de învățat din asta. Voi, angajații și managerii Zara, să luați măsuri, iar oamenii să devină mai atenți cu locurile publice, să păstreze curățenia!”, a reacționat Andreea Bănică în mediul online.
Citește și: Care este rețeta de bezele a Andreei Bănică. Vedeta folosește un ingredient secret