“Am plecat departe!” Vlăduța Lupău și-a luat în brațe băiețelul pentru ultima oară, înainte de a pleca de acasă

“Am plecat departe!” Vlăduța Lupău și-a luat în brațe băiețelul  pentru ultima oară, înainte de a pleca de acasă

Vlăduța Lupău a plecat cu inima frântă în America, știind că o să îi ducă dorul fiului el.

Vlăduța Lupău se află în prezent în drum spre America, însă gândul și sufletul acesteia a rămas tot acasă, la băiețelul ei, Iair. Deși are motive de bucurie deoarece călătorește în partea cealaltă a lumii pentru a-și vedea admiratorii, artista suferă în același timp, pentru că dorul de băiețelul său o copleșește enorm. Începând de la prima oră, Vlăduța Lupău a plecat alături de cumnata sa, Andreea Rus, la aeroport pentru a se îmbarca în avion.

Cel puțin, asta a fost intenția celor două, pentru că au întâmpinat peripeții încă din aeroport, după ce artista a fost nevoită să plece singură în America, urmând ca Andreea Rus să se îmbarce într-un alt avion peste câteva ore, după ce a avut probleme cu actele.

Citește și: „Am ajuns la clinică.” Vlăduța Lupău, declaratii surprinzătoare împărtășite fanilor săi

Vlăduța Lupău și-a luat în brațe băiețelul pentru ultima oară, înainte de a pleca de acasă[Sursa foto: Instagram]

Citește și: “Sper să nu fac febră.” Vlăduța Lupău a ajuns de urgență la spital! Ce probleme are

Vlăduța Lupău, cu gândul la băiețelul ei rămas în țară

Separarea de micuțul ei băiețel a fost foarte dificilă, însă a plecat cu inima împăcată pentru că știe că Iair este pe mâini bune cu tatăl său, Adi Rus. Pentru a marca acest moment copleșitor din viața ei, Vlăduța Lupău a făcut o postare în mediul online cu o imagine din momentele în care își lua rămas bun de fiul

său, chiar înainte de plecarea în America.

„Ș-am plecat …departe!  Inima mea e 💔/❤️. ”, a fost mesajul transmis de Vlăduța Lupău, pus în dreptul fotografiei cu micuțul ei fiu.

Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul- catena.ro

Adi Rus a oferit, de asemenea, o reacție la postarea soției sale.

În secțiunea de comentarii a încercat să o liniștească, spunându-i că Iair este pe mâini bune și că, de asemenea, ca un mic „reproș”, a ținut să-i spună că putea oricând să rămână acasă, și să refuze vizita în America pentru a cânta admiratorilor ei de acolo.

„E cu tati, deci e pe mâini bune. Dacă ți-a trebuit să îți vezi fanii din America, noi ce putem face?!”,

a spus Adi Rus în secțiunea de comentarii.

Citește și: „Nu știu cum va fi.” Vlăduța Lupău l-a luat pe micuțul Iair și au plecat de acasă. Unde s-au dus cei doi

Citește și: “Mi s-a părut foarte faină această experiență.” Vlăduța Lupău, declarații surprinzătoare

Citește și: „Există viață și după moarte”. Ipostaza surprinzătoare în care a apărut Ștefan, la scurt timp după despărțirea de Catinca! Nimeni nu se aștepta să-l vadă așa pe fostul concurent de la „Casa iubirii”- kanald.ro

Citește și: Imaginile durerii de la înmormântarea familiei din Suceava, ucisă de un șofer de TIR- stirilekanald.ro

De ce a plecat Vlăduță Lupău singură în America?

Planurile făcute acasă nu s-au potrivit în aeroport, din păcate, deoarece Vlăduța Lupău a trebuit să meargă de una singură în America, după ce cumnata sa a fost oprită de a se îmbarca în avion din cauza unor neînțelegeri, fiind nevoită să ia un alt zbor. Andreea Rus a declarat ceea ce s-a întâmplat în mediul online.

„Am primit foarte multe întrebări legate de ce s-a întâmplat, nu apuc să răspund la toate pentru că sunt ocupată să mă cert cu cei de la Luthansa. Eu am luat viza în 2019, înainte să mă căsătoresc, deci pe numele vechi. Acum am pașaport cu numele nou. La Ambasadă mi-au spus că nu este nevoie să îmi schimb viza, deoarece pot călători cu ambele pașapoarte (cel cu viza și cel cu numele nou+ certificatul de căsătorie în original la mine). Problema a fost ca la check-in la Lufthansa nu au putut să îmi genereze biletul până nu au sunat în Germania, cei din Germania în US și înpoi în România. Am primit ok-ul de la Lufthansa la ora 6:13, în condițiile în care eu am ajuns la aeroport la 4:30, și avionul a plecat la 6:20. Pentru că am pierdut primul zbor, nu am cum să le prind nici pe următoarele, iar cei de la Lufthansa nici nu m-au ajutat cu o soluție, au spus că nu au cum să mă pună pe alt zbor și că sunt șanse să mi se anuleze și returul pentru că nu am făcut prima parte din zbor, așa că mi-am cumpărat singură un alt bilet de avion și am să plec astăzi la ora 14. Vlăduța Lupău, așteaptă-mă.”, a povestit Andreea Rus pe Instagram.

Citește și: „O s-o cheme Iaira dacă este fetiță.” Vlăduță Lupău, despre un al doilea copil. Ce părere are artista

Citește și:

Puseurile de creștere la bebeluși – ce ar trebui să știe părinții?

IMAGINI INTERZISE cardiacilor! Viviana Sposub, cu SÂNII la vedere în cel mai SEXY top! Vedeta a băgat în boală toţi bărbaţii!

Sora lui Jador rupe tăcerea despre decizia luată de manelist, după ce a anunțat despărțirea de Oana Ciocan: „Așa e mai bine pentru el”. Camelia Dumitrache a vorbit fără rețineri despre asta

Care a fost, de fapt, motivul pentru care Alexandru Ciucu a divorțat de prima soție, înainte de a o cunoaște pe Alina Sorescu: „A fost un impuls de moment”

Anda Adam a dezvăluit suma cheltuită pe rochiile de mireasă!

„Ei i-a plăcut viața, el a stat acasă ca prostu'” Bărbat din Iași, tată a 5 copii, s-a sinucis după ce soția a