„Este inadmisibil! Înghesuiți într-un hol îngust, fără aer. Nu am avut unde să dormim.” Andreea Raicu, experiență traumatizantă în aeroport! Ce s-a întâmplat cu vedeta la întoarcere în România

Andreea Raicu a povestit în mediul online o experiență de-a dreptul traumatizantă prin care a trecut în aeroport, la întoarcere în România.

Andreea Raicu este o vedetă foarte cunoscută de la noi din țară, cu o situație financiară prosperă, datorită numeroaselor afaceri pe care le are. Cu toate acestea, câteodată, chiar și persoanele cu o situație financiară prosperă se pot confrunta cu o serie de neplăceri greu de gestionat.

Acest lucru i s-a întâmplat vedetei atunci când se întorcea dintr-o vacanță pe care a petrecut-o în Italia.

Andreea Raicu le-a povestit fanilor săi din mediul online experiența traumatizantă prin care a trecut în aeroport, fiind profund dezamăgită de reprezentanții companiei aeriene.

Andreea Raicu, umilită în aeroport

Citește și: „Părea oarecum un avion fantomă. Nu am avut acces la toaletă, la mâncare, la nimic” Oana Ioniță, clipe de coșmar pe aeroportul din Lisabona

În ultimul timp, tot mai multe persoane s-au plâns de neprofesionalismul de care dau dovadă agențiile aeriene. Astfel, mulți călători s-au confruntat cu întârzieri mari și chiar cu zboruri anulate de pe o oră pe alta, fără posibilitatea de a fi anunțați din timp sau să li se ofere o soluție eficientă în acest caz.

În această situație s-a regăsit și Andreea Raicu recent, care a întâmpinat o situație umilitoare la întoarcerea în țară, din Bergamo.

Aflată pe aeroportul din Bergamo, vedeta aștepta să se întoarcă în țară, după ce a petrecut o vacanță frumoasă în Italia. Din nefericire, zborul a fost amânat în repetate rânduri cu 30 de minute, o oră și chiar mai mult, în reprize consecutive.

Citește și: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul- catena.ro

Acest lucru nu a fost însă suficient, astfel încât, în cele din urmă, zborul respectiv a ajuns să se anuleze de tot, iar toți pasagerii, cu copii sau bătrâni, au fost nevoiți să

găsească un loc unde să doarmă, în toiul nopții, de unii singuri.

Pentru ca totul să fie de-a dreptul umilitor, Andreea Raicu a menționat că nimeni nu a primit nicio explicație și nici soluții pentru a repara această situație, mai ales că la bord se aflau persoane care nu aveau o situație financiară care să le permită să găsească alte soluții rapide și confortabile.

„Hai să vă povestesc, mai în detaliu, aventura prin care am trecut acum două seri, când zborul meu de la Bergamo la București s-a transformat într-un adevărat scenariu absurd.

Seara a început relativ inofensiv. Ne-au anunțat că a întârziat zborul o oră, apoi încă o oră, apoi încă jumătate de oră. Într-un final, ne-au urcat în autobuzul care ne-a dus la avion. Am ajuns. Jumătate de oră ne-au lăsat să așteptăm în față, după care, fără nicio explicație, ne-au întors în aeroport, unde am așteptat o jumătate de oră, înghesuiți într-un hol îngust, fără aer.Ne-au

trimis, din nou, în terminal.

Am mai așteptat o jumătate de oră fără să știm nimic pentru ca, într-un final, să ni se spună să ne luăm bagajele și să ne înregistrăm la un ghișeu pentru indicații ulterioare.

La ghișeu nu am primit nicio soluție și cei mai mulți oameni s-au văzut nevoiți să se descurce singuri. Nu am avut unde să dormim, nu ni s-au găsit zboruri imediate, ci după 2-3 zile.

Era ora 4 dimineața, tot în aeroport”, a spus Andreea Raicu pe Instagram.

Citește și: Catinca, mesaj îngrijorător în mediul online: "Îmi faceți rău!" Ce se întâmplă cu fosta concurentă din Casa iubirii după despărțirea de Ștefan- kanald.ro

Citește și: Imaginile durerii de la înmormântarea familiei din Suceava, ucisă de un șofer de TIR- stirilekanald.ro

Andreea Raicu critică nepăsarea reprezentanților companiilor aeriene

Citește și: „M-a învățat dragostea necondiționată.” Andreea Raicu are inima ruptă. Vedeta a pierdut o ființă pe care o iubea foarte mult

În urma acestei experiențe, Andreea Raicu a rămas profund dezamăgită din cauza nepăsării reprezentanților companiei aeriene. Potrivit spuselor sale, pasagerii au fost tratați cu cea mai mare indiferență, fiind lăsați să se descurce de unii singuri, în condițiile în care mulți dintre ei făceau parte din categorii vulnerabile și nu aveau o situație financiară care să le permit să caute pe loc alte soluții avantajoase.

„Eu nu mă pot plânge. Am resurse, am găsit variante. Doar că în avion erau mulți oameni în vârstă, oameni cu copii mici, oameni veniți în vacanțe în care și-au cheltuit toate resursele, oameni care veneau să-și vadă familia în România pentru doar câteva zile, oameni cărora deja le mai fusese anulat un zbor.

Felul cum a fost tratată și gestionată această situație este inadmisibil! Ai senzația că tu nu contezi deloc, pare că nimănui nu-i pasă. Lipsa de considerație față de oameni e ceea ce m-a frapat, nu anularea în sine a zborului. Această situație nu este de ieri, de azi. De aceea este nevoie să schimbați ceva.”, a adăugat vedeta.

Citește și:

Ce semnifică cifrele de pe cutiile de vopsea de păr!

„Cât de curând am nevoie. Nu vreau să mai am această mobilă în cameră” Dana Roba, schimbări în locuința în care era la un pas să-și piardă viața! Makeup artista a făcut un apel către urmăritori

IMAGINI INTERZISE cardiacilor! Viviana Sposub, cu SÂNII la vedere în cel mai SEXY top! Vedeta a băgat în boală toţi bărbaţii!

Sora lui Jador rupe tăcerea despre decizia luată de manelist, după ce a anunțat despărțirea de Oana Ciocan: „Așa e mai bine pentru el”. Camelia Dumitrache a vorbit fără rețineri despre asta

Care a fost, de fapt, motivul pentru care Alexandru Ciucu a divorțat de prima soție, înainte de a o cunoaște pe Alina Sorescu: „A fost un impuls de moment”

Anda Adam a dezvăluit suma cheltuită pe rochiile de mireasă!

Ceren Karakoç, actrița care joacă rolul Nursema în serialul „O dragoste”, apariție de senzație în mediul online! Iată cum a fost surprinsă celebra actriță la finalul sezonului de filmări, în compania colegilor săi!

„Ei i-a plăcut viața, el a stat acasă ca prostu'” Bărbat din Iași, tată a 5 copii, s-a sinucis după ce soția a