Geta Sterp și soțul său, peripeții în drum spre oi! „Din 5 în 5 minute ni se părea din ce în ce mai greu să ajungem la destinație, pentru că drumul era foarte anevoios!”

Getuța și Sebastian Crăciunescu au avut parte de numeroase peripeții înainte să ajungă la oi.

Geta Sterp a postat pe canalul său de YouTube un video prin intermediul cărora povestește peripețiile prin care a trecut înainte să ajungă la stâna cu oi. Tânăra a plecat cu soțul său direct în munți, acolo unde se aflau ciobanii cu oile, pentru a le duce acestora mâncare și provizii. Cu toate acestea, pe drum, au avut parte de numeroase peripeții.

Geta Sterp și soțul său, blocați în pădure

Citește și: Ce i s-a întâmplat Getuței Sterp în timp ce mergea la oi? Tânăra și soțul său au rămas blocați în pădure: „Am plecat prin pădure, pe jos, să căutăm o pensiune.”

Geta Sterp și soțul său, peripeții în drum spre oi!
Geta Sterp și soțul său[Sursa foto: Instagram]

Citește și: Ce a transmis Geta Sterp cu privire la persoanele care se jignesc în mediul online. „Cât de multe rabdă Dumnezeu!”

Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Prima dată, mașina tinerilor căsătoriți li s-a stricat în pădure, iar cei doi au fost nevoiți să meargă pe jos până la cel mai apropiat hotel pentru a petrece acolo noaptea. Între timp, au venit și socrii Getei Sterp cu mașina lor, pentru a putea continua drumul către oi.

Am plecat la munte să ducem la oi de mâncare. Suntem în mijlocul pădurii, plouă torențial și ni s-a stricat maneta asta mică, s-a blocat.

Ne-am echipat și plecăm pe jos să vedem ce rezolvăm. Jeep-ul l-am lăsat în pădure. Am ajuns la hotel de 4 stele. Au venit și părinții lui Sebi după noi cu alt jeep. O să mutăm bagajele să le ducem la oi. Am plecat la munte la oi, ne-am luat bagaje, cort că am zis că poate dormim în cort, pentru că ciobanii dorm în cojoace și uite unde am nimerit.
”, a povestit Geta Sterp pe YouTube.

Geta Sterp și familia sa, cu mașina pe munte

Geta Sterp și soțul său, peripeții în drum spre oi!
Geta Sterp[Sursa foto: Instagram]

Citește și: Zodia care minte cel mai mult. Află care nativ este maestru al manipulării- kanald.ro

Citește și: Atenție! Cum va fi vremea în decembrie 2024, ianuarie și februarie 2025- stirilekanald.ro

Peripețiile nu s-au terminat aici. Drumul până la oi a fost unul de munte, extrem de anevoios și abrupt, astfel încât, spaima a fost una pe măsură pentru Geta Sterp și familia soțului său. Din fericire, au reușit să ajungă cu bine la ciobani și să le lase acestora proviziile.

A doua zi ne-am trezit pe la ora 8, am luat micul dejun și am plecat către mașina noastră abandonată în pădure, unde am mutat toate bagajele din jeep-ul nostru stricat în jeep-ul părinților lui Sebi.

Din 5 în 5 minute ni se părea din ce în ce mai greu să ajungem la destinație, pentru că drumul era foarte anevoios, plin de pietre, de bolovani imenși, ceața se lăsa. Ne-am recuperat și noi jeep-ul și așa îl ducem tractat acasă.”, a mai povestit Geta Sterp pe YouTube.

Citește și:

Ghid de stil: outfituri inspirate din moda anilor ’90

Ileana Sterp, întâmplare neplăcută cu fiica sa la creșă: „Carla i-a dat un pumn altei fetițe! În fiecare zi Carla ține să îmi spună că nu a mai lovit pe nimeni și eu sunt mândră de asta.”

”Trădătoarea” tenisului românesc e mai FIERBINTE ca vara! Imaginile au scăpat pe internet FOTO

Loredana Groza a reacționat public după ce a văzut cu cine e Iulia Vântur în vacanță

Ionel Ganea, fostul atacant al naționalei României, cercetat de polițiști după ce a bătut un vecin. Motivul scandalului

Rețeta de tartă cu cremă de migdale și pere a Gabrielei Cristea: „O să fie o nebunie, credeți-mă pe cuvânt.”

Simge Selçuk, actrița care joacă rolul Nebahat în serialul Totul pentru familia mea, apariție uluitoare în mediul online! Iată la ce schimbare spectaculoasă de look a recurs celebra actriță

Orașul din România care i-a impresionat pe britanici! „Mica Vienă” i-a cucerit pe străini cu prețurile mici și peisajele de basm