Daniela Iliescu este logodnica lui Culiță Sterp, iar împreună au un băiețel pe nume Milan. Ea este o persoană foarte deschisă și activă în mediul online și își ține urmăritorii la curent cu multe evenimente care au loc în viața ei.
Pe data de 6 noiembrie, logodnica lui Culiță le-a transmis fanilor o veste de care este foarte încântată. Femeia și-a deschis propria afacere.
Citeste si: Ileana Sterp și logodnica lui Culiță, surprinse din nou una în compania celeilalte. „De ce ai plâns?”
Daniela Iliescu se lansează în afaceri
Daniela Iliescu a pregătit o surpriză pentru toate mămicile care o urmăresc, iar după un an și jumătate în care a lucrat pentru visul ei, a venit momentul în care a reușit să îl materializeze.
„Mă trec toate stările.Astăzi vreau să vă povestesc ceva la care și voi ați luat parte și ați contribuit la toate ideile mele fără să știți, bineînțeles. Este tot legat de viața de mamă, pentru că a venit pentru mine cu super multe lucruri frumoase, dar și cu provocări pentru că totul a fost nou.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Ce a mai declarat logodnica lui Culiță Sterp
Daniela Iliescu a realizat în timpul sarcinii că articolele vestimentare de băiețel sunt mai puține decât cele de fetițe, iar materialele din care sunt confecționate nu sunt de cea mai bună calitate.
Pe lângă aceste lucruri, logodnica lui Culiță nu era cel mai mare fan al imprimeurilor cu desene animate, deoarece este de părere că un copil trebuie îmbrăcat mai simplu, în culori neutre, iar din această cauză a luat decizia de a-și lansa propriul brand de haine pentru copii.„De multe ori mergeam în magazine și erau extrem de multe haine pentru fetițe, pentru băieți mai puține sau m-am mai lovit de faptul că hainele de copii sunt super colorate, cu foarte multe desene animate.
Logodnica lui Culiță a depus foarte multă muncă pentru acest brand și a testat materialele pentru a găsi varianta cea mai bună, deoarece calitatea acestora este foarte important pentru ea.
În momentul actual nu poate da prea multe detalii despre brand, dar este entuziasmată pentru tot ceea ce i se întâmplă și fericită că munca ei de un an și jumătate dă roade.